שאלות נפוצות

הסמארטפון שלי נפל למים או נרטב, מה עלי לעשות ?

במקרה שבו המכשיר התרטב מסיבה כלשהי, יש לנתק את הסוללה במהירות ולכבות את המכשיר. זאת כדי למנוע התפתחות של קורוזיה, משום שהצירוף של מים וחשמל יוצרים קורוזיה. לאחר ניתוק הסוללה רצוי להגיע למעבדה כדי לבחון את הנזק שנגרם למכשיר עקב הרטיבות. יש להיזהר ולא להדליק את המכשיר למרות הסקרנות הרבה לבדוק האם המכשיר עובד, הסיבה לכך היא שהקורוזיה הופכת להיות מהירה יותר כאשר המכשיר עובד.

 

האם יש הבדל בין חלקי חילוף מקוריים לחלקי חילוף לא מקוריים – מכשירי הסלולר למינהם הם מכשירים מורכבים שכוללים לא מעט רכיבים, היום בעידן שבו לכל רכיב מקורי ניתן למצוא תחליף לא מקורי יותר זול. כדאי לדעת שרכיב שאינו מקורי עלול לגרום נזק למכשיר, ולפגוע בחוויית השימוש בגלל ההבדלים באיכות הרכיב. אנו ב"הראל טכנולוגיות יבוא ושיווק חלקי חילוף למוצרי סלולר" משתמשים אך ורק בחלקי חילוף מקוריים, וכך אנו מבטיחים ללקוחותינו, שימוש במכשיר איכותי לאורך זמן.

 

כמה זמן אאלץ להפרד מהמכשיר בשל התיקון ? – כל תיקון דורש פרק זמן אחר, כך למשל החלפת מסך היא תיקון פשוט שנמשך רק כשעה, ואילו ניקוי של מכשיר מקורוזיה, נמשך זמן רב יותר, היות ויש לנקות את המכשיר מכל שאריות הקורוזיה.

 

מיהם האנשים שאחראים על תיקון המכשיר ?- אצלנו הצוות האחראי על תיקון המכשירים מורכב כולו מטכנאי סלולר מוסמכים, בעלי נסיון רב, שמשתמשים בציוד מתקדם וחדשני שבעזרתו ניתן לתקן את המכשירים בצורה הטובה ביותר.

 

האם במהלך התיקון עלול להמחק מידע מהמכשיר ? במרבית סוגי התיקונים הנתונים שיש על המכשיר יישארו ולא ימחקו. התיקונים היחידים שעלולים לגרום למחיקת נתונים הם תיקונים שקשורים ללוח, כמו החלפת כפתור הדלקה, תיקון מצלמה, תיקון רכיב מיקרופון, ועוד.

 

האם המעבדה שלכם מבצעת גם תיקוני תוכנה – מעבדת הראל טכנולוגיות יבוא ושיווק מוצרי סלולר, מבצעת גם תיקוני חומרה וגם תיקוני תוכנה הכוללים בתוכם שדרוג גרסאות, ביצוע גיבויים, פתרון באגים בתוכנה ועוד.

 

האם המעבדה מעניקה אחריות לתיקונים? המעבדה שלנו מעניקה אחריות מלאה על כל התיקונים שהיא מבצעת.